Afrika! - Reisverslagen van Stephanie Moerman - WaarBenJij.nu Afrika! - Reisverslagen van Stephanie Moerman - WaarBenJij.nu

Afrika!

- 5 weken vrijwilligerswerk in Zambia, Livingstone
- 1 week Kaapstad
- 24-Daagse Safari van Kaapstad naar Johannesburg via Namibie,Botswana en Zimbabwe
- 3 dagen DUBAI.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2012

Last destination; World city DUBAI!!!

05 Juni 2012

Goodbye Beautiful Africa!!!

29 Mei 2012

Second week Safari!!

22 Mei 2012

The 'Kick off' of Jungling!!!

11 Mei 2012

KAAPSTAD!!!!
Stephanie

Welkom allemaal op mijn waarbenjij.nu, Over een kleine twee weken vertrek ik richting afrika voor 2,5 maand. Dit doe ik niet alleen maar samen met kimberly (kimberlyboone.waarbenjij.nu)! We zijn allebei net afgestudeerd als HBO-Verpleegkundige en gaan de eerste paar weken van onze reis vrijwilligerswerk doen met Activity International. 's ochtends doen wij een medische project en 's middags een community project. Na 5 weken vertrekken wij richting Kaapstad om daar een week bij te komen en lekker te relaxen vervolgens gaat onze reis verder met een Safari van Kaapstad naar Johannesburg dit gaat via Namibie,Botswana en Zimbabwe. Hierna vliegen we via Dubai naar Amsterdam, In dubai verblijven wij ook nog 3 dagen. Gedurende onze reis zal ik reisverhalen plaatsen met wat ik allemaal mee maak :) Veel Leesplezier! Liefs

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21197

Voorgaande reizen:

28 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Afrika!

Landen bezocht: